Monday, May 17, 2010

Syahdunya rasa....

Pagi ni aku bz sgt ngan sambutan hari guru peringkat sek, mula2 acara rasmi pastu persembahan guru, sukaneka dan berakhir di senibong, permas jaya mkn seafood.. penat gila.. balik umah, semayang terus tido dekat kol 5 br bgn ... lepas 5 minit perut start sakit, pening dan loya nak muntah .. gembira lak rasanya.. gile apa sakit pun gembira ke??... mana tak gembira aku da plan klu le sampai ke malam aku berulang ke toilet aku da bersemangat nak g amik mc utk esok .. huhu gile kan?? penatlah weh .. esok da le 8 waktu .. aku da takde mood ni .. ingat nya nak balik kg jelah
da masuk 2 bln lebih aku tak balik ni ... tp skrg tetiba pening ilang, loya ilang dan sakit perut pun tak muncul2... sajela tu .. bkn apa da pegi makan ubat pasal tu penyakit suma ilang .. so terpaksalah aku g sek esok ... uwaaa... tak g karang kantoi lak ngan anak murid.. magrib td anak murid siap dtg umah lagi tanya keje sek .. wakakak... anak murid ku da insaf rupanya.. Amin..

bebalik pd entry di atas... aku rasa syahdu kerana :

~ tak disangka2 aku terima msg dr dia mintak maaf dgn apa yg telah dia lakukan semlm .. dia ckp dia saje buat mcm tu utk menduga aku .. dia ckp dia nak tengok sama ada aku marah ke tak?? dia ckp dia tipu je .. dia bkn jenis mcm tu ...

mcm tu pulak ek?? org da sakit jiwa satu mlm da pasal apa yg dia ckp mlm td ,mkn ati tau tak..
nasib baik pagi ni dia mintak maaf terubat skit ... huhu... mamat ni suka lah menduga aku ..
gerammmnnnyaaaa ...

No comments:

Post a Comment