Saturday, May 29, 2010

SayaBerjanjiAkanPergiKeKotaTinggiLagi

huhu..apa punya janjilah tukan??
patutnya aku berjanji aku tidak akan perli lagi ke kota tinggi kerana semalam budget aku da lari jauh mninggalkan aku .. wakaka.. shopping sampai tinggal syiling .. melampau weh .. ntah penyakit sapelah berjangkit kat aku ni ....

takpe, takpe tunggulah 2,3 bln lagi ye aku berjanji akan ke sana dulu.. apa2 pun skrg settled dulu duit roadtax pastu bole fikir balik apalah mende aku nak beli lagi kat sana lg.. bkn apa semlm tak sempat nak jalan sampai abis.. blum sempat abis berjalan duit dlm wallet abis dulu .. tak mau meburukkan keadaan terpaksalah aku mengundurkan diri .. huhu..

pastu balik singgah jusco kejap .. fuyooo ramai gila org kat JJ Tebrau City.. ntah dr mana dtgnya diorg ni .. nak2 org cinalah .. biasanya org cina singaporelah .. terus tak jd pusing2 tengok kaunter suma penuh ..kuar balik kitaorg g Jusco Permas Jaya.. ramai gak org tp tak le seramai kat Tebrau tu ..

beli baju utk si danish khalif dan tie utk cikgu junee yg akan berpindah .. pastu try cari baju utk cuman .. biasalah adik cik sharifah nurhidayu ni pandai ke nak pakai baju kikilala or kiko lagi???
huhu.. try cari guess tp tak jumpa .. harap maaf permintaan adik tidak dapat dilayan utk ari ni..
tunggulah nanti klu rajin singgah sunway balik cuti nanti.. tp bole ke aku masuk bdr sunway nanti tak pasai2 jumpa mamat yg sedang aku lupakan ... huhuhu.. tak boley.. tak pasai2 aku tembak dia kang .. errrmmmmm... mcmamana ek?????

No comments:

Post a Comment