Sunday, May 16, 2010

Kenapa Lelaki Suka Menduga dan Perempuan Cepat Rasa Teruja??

Kadang2 aku tak paham sikap lelaki ni... payoh benor kita nak memahami apa yg terkandung dlm hati dia.. jgn sesekali tertipu ngan tingkah laku dan kata2 dia.. tak semesti bila hatinya sedih dia akan bermuram durja dan bila dia gembira tak mustahil dia akan meratap pilu.. aikkk apa aku tulih ni??.. huhu..entah aku pun tak paham ..lalalala...

aku seringkali tertipu, di saat dia berlagak mesra, tak semesti hati dia suka, entah2 apa yg dia buat kerana terpaksa.. errmmmm... dlm tempoh beberapa hari tak mustahil dia akan kembali ke sifatnya yg asal seperti bongkah ais di antartika.. wakakaka....

Ya Allah berikan lah petunjuk kepada hamba mu ini utk memilih jalan mana yg harus aku tempuhi... Amin ..

No comments:

Post a Comment