Saturday, March 3, 2012

Sedih :(


aduhai .. menjelang kenduri ni macam2 jadinya .. malam ni kat umah mak aku akan diadakan kenduri kecil sempena Mesyuarat utk Kenduri 11 mac nanti .. semua abg2 dan kakak aku tengah berhempas pulas memasak utk kenduri lepas Isyak nanti .. malang tak berbau ..ntah mcamana petang tadi salah seorg abg aku tergelincir masa mengangkat barang sebab licin .. sedih pulak aku dengar .. dari pukul 3 tadi sampai kat hospital temerloh sampai pukul 8 lebih ni itu jelah yg diorg buat .. abg aku masih tunggu turn utk di xray .. mungkin patah katanya .. klu da patah kaki akan disimen lah ..

sedihnya lah aku bila tau macam tu .. sedih sebab nak uruskan kenduri aku mcm2 jadinya .. aku pulak jauh kat sini.. tak sabar nk tunggu hari selasa nak balik kg .. kalau boleh tak nak susahkan org buat mende ni suma .. tapi aku manusia biasa kan .. tak mampu nak buat semua ..

Terima kasih pada mak, kakak, abang2, adik dan anak2 saudara yg bertungkus lumus demi aku .. keluarga ku tiada galang gantinya.. semoga Allah melindungi kami semua! Amin!

No comments:

Post a Comment