Saturday, March 31, 2012

Mac oh Mac!

Banyak perkara yg berlaku dalam bulan Mac ni .. berlaku dalam diri aku dan insan2 yg rapat dengan aku .. bulan mac membawa seribu kebahagiaan dan kegembiraan..

bermula dengan 28 Feb 2012 kira nak masuk bulan mac le tu kan .. besday anak buah kesayangan aku .. ulang tahun yg ke 27 tahun .. tak sangka along dulu2 dlm dukungan aku da berumur 27 tahun .. masa dia lahir aku baru umur 6 thn .. sedar tak sedar along pun da ada keluarga sendiri .. dialah satu2 nya yg tau susah dan senang aku selama ni .. walaupun tak pernah aku nyatakan dengan perkataan dan perbuatan .. tp jauh dari sudut hati aku ..aku amat menyayangi dia ..sob sob sob sedih le pulok ... dulu risau jugak takut bila dia da kawin .. dia tak macam dulu lagi .. tp anggapan aku meleset .. dia masih sama seperti dulu .. dan aku harap aku pun akan jadi mcm dia .. dan aku terhutang budi pada dia kerana bertungkus lumus demi menjayakan kenduri aku ari tu .. walau pun dia bz dgn keje dia , tapi dia masih peruntukkan masa utk buat semua demi aku .. terima kasih jugak pada suami dia yg memahami .. apa2 pun makcu sentiasa doakan kebahagian dan kegembiraan along dan Ijat .. Amin!




pastu 7 Mac 2012 besday teman baik sejak sek menengah lagi puan hanaliza .. teman yg setia mendengar setiap keluh kesah kala suka atau duka .. teman yg tak putus2 memberi nasihat, dorongan dan semangat dlm apa jua yg aku lalui .. hanya Allah sahaja yg dapat balas semua kebaikan yg telah dia hulurkan pada aku selama ni .. terima kasih jugak dlm tempoh 21 tahun ini kami masih menyimpul kemas tali persahabatan ini ..moga hubungan ini akan berkekalan hingga kami menutup mata..Amin!




11 mac 2012 .. tarikh perkahwinanku bersama incik suami .. terima kasih incik suami kerna menerima diriku seadanya .. semoga ikatan yg terjalin antara kita akan kekal hingga kita menutup mata.. Amin!



13 Mac 2012 .. puan Normasmor Mansor ..teman baik masa kat UPM dulu selamat melahirkan cahaya matanya yg pertama baby ADDAH YASMEENASEERA BINTI ASWANDI .. fuyooo .. berbelit2 lidah acik ila nk menyebut nama baby Addah .. tak taulah bila bole terbang ke Kuching nk jumpa baby Addah .. tumpang gembira utk cikanoi dan suaminya.. semoga kelahiran baby Addah menambah kebahagian dan kegembiraan utk mereka.. Amin!



30 Mac 2012 pulak rodong aku sejak form 1 lagi menimang cahaya mata nya yg kedua ... baby Harrith selamat dilahirkan secara operation .. moga kelahiran baby Harrith dapat menceriakan kembali Najib dan isteri .. selepas setahun kehilangan cahaya mata mereka yg pertama .. Allah mengurniakan anugerah ini .. Alhamdullilah .. comei sangat .. rasa nak gigit2 boleh??.. hehehe.. senyum sampai ke telinga ye encik najib??.. hehe....



TERIMA KASIH KEPADA KAUM KELUARGA YANG BERTUNGKUS LUMUS MENJAYAKAN MAJLIS PADA 11 MAC 2012.. I LOVE MY FAMILYS!!..
KENANGAN YG TIDAK AKAN DILUPAKAN HINGGA KE AKHIR HAYAT!








1 comment: