Monday, April 18, 2011

Tugas Baru

pas balik tuisyen tadi telah dikhabarkan dengan satu 'berita gembira',saya akan ditugaskan utk mengutip yuran tuisyen pibg dari pukul 7.45 hingga 8.30 malam pada setiap hari Selasa.

telan air liur saya dibuatnya,saya tak kisah nak kutip yuran tu cuma malam tu agak menyeramkan.. tapi nasib baik sampai 8.30 je, kalau sama macam ari isnin tuisyen saya bermula 8.00 hingga 10.00 malam, jadi saya akan balik selepas budak2 balik .. tapi masalahnya saya tak sempat nak tunggu clear suma kerana saya takut nak masuk bistari perdana ni sorang2, jalan dia memang sunyi.. selalunya saya memang follow rapat keta parents yg jemput anak diorg , tp klu terlewat saya terpaksa menekan minyak sekuat tenaga .. hahaha... takut punya pasal , tapi masalahnya bumper banyak sgt , klu tak mesti tak sampai 5 minit saya da sampai ixora 4 kan.. hhehehe...

jadi besarlah harapan kepada ibu bapa semua, silalah hadir ke lobi sekolah sebelum 8.30 malam ye!.. selepas 8.30 malam kaunter akan ditutup. ada paham???...

No comments:

Post a Comment