Wednesday, April 27, 2011

Bersemangat!

aikkk . nape lak segar je biji mata saya mlm ni .. selalunya time ni bantal dan tilam da melambai2 .. berkat Jus Tok Guru ke???.. ermmmm.. takde maknanya da abis setengah botol pun aku telan ,klu tiba time mengantuk tu dia ngantok gak , bak kata org kalau minum kopi cap api satu baldi pun, klu udah malas tak jadi mende wei...

da penat nanda kertas,saya menjenguk blog saya ni kejap..almaklumlah tetiba je saya rasa blog saya ari ni lawa.. hahaha.. suka ati akulah kan???... memang lawa apa!!..hehehe... wane dia menarik hati saya je.. nampak gayanya saya kena ubah favourite colour saya pas ni .. selalunya kan saya suka coklat dan purple .. sampai ada cikgu kat sek saya tegur nape asyik pakai baju caler yg sama je .. abis tu klu udah suka kan... lagi satu dia ckp klu umur da 3 series memang le suka wane coklat tanda kematangan.. hahaha..kelakor je saya dengor.. matang sgt le saya ni .. belum nampak lagi perangai saya yg sebenar .. hahaha...

oklah , saya bersemangat nak menyambung menanda kertas, malam ni da 2 org murid asyik msg tanya dia dapat markah berapa .. hahaha.. takut le tu .. semalam saya da menakutkan diorg , klu ada yg gagal tak kira apa subjek dengan kuasa saya sebagai guru kelas saya akan mintak izin GB nak tukarkan diorg dari 6C5 g 6C14 .. haha tau takut!!!...

No comments:

Post a Comment