Saturday, April 9, 2011

9 April 2011

hari ni sekolah ganti .. ganti utk deepavali
pastu tambah lak jadual anjal
ramai cikgu takde kat sekolah
pasal ada kuliah
suka tengok cikgu2 senior kat sekolah ni
80% daripada mereka tengah sambung belajar..
da ramai jugak yg da ada master..
aku ni bila lagi????...
ntahlah .. rasanya kalau masih di johor
mungkin kena pikir banyak kali
banyak sgt keje .. tak bole nak conctrate klu belajar semula
utk menaikkan semangat cuti sek bln 12,aku,kak ayu,kak sham ngan wati
da g survey kat UPM.. tp kena buat full time, kelas jumaat, sabtu ngan ahad tiap2 minggu payah le gitu, ari jumaat kelas start pukul 5, pukul berapa aku nak gerak dr pasir gudang ni. tambah lagi setiap sabtu ada kelas tambahan budak..disebabkan jarak yg terlalu jauh, kekurangan belanjawan dan kekangan masa aku rasa biarlah aku tangguhkan hasrat aku tu..tp baru ni ada sorang cikgu senior start kuliah kat UPM Mei nantidia ckp sebulan sekali je g kuliah kat serdang, lain2 suma secara online
menarik jugak tu, tp bila dengar yuran dia RM 4,000 satu semester ..gulp telan air liur sebentar , takpelah biarlah aku kumpul duit dulu ye!

No comments:

Post a Comment