Saturday, February 4, 2012

Prog Motivasi Peningkatan Keibubapaan UPSR 2012

alhamdulilah , program hari ni berjalan lancar seperti yg dirancang, bangga rasanya bila lihat ramai ibubapa yg datang penuh satu dewan , klu senarai kehadiran berdasarkan nama murid seramai 250 orang hadir, tapi biasalah klu prgram mvm ni mesti suami dan isteri yg datang, jadi klu nak ikut kapasiti dewan hampir mencecah 400 org yg hadir.. lega.. apa yg aku risaukan dlm temph 2 minggu ni semua da berakhir.. dapat membentangkan segala program tahun 6 dan belanjwan dengan lancar.. tapi aku tak taulah mak bapak ni paham tak aku cakap .. aku biasalah klu bercakap mana jumpa noktah sedar2 da abis da..hehe... mula2 mengeletar tapi klu da terpaksa belasah ajelah .. aku berterima kasih kepada semua guru tahun 6 yg banyak membantu pada hari ini.. dari pukul 7.00 pagi sampailah pukul 1.00 tadi .. alhamdulillah takde sorang ibubapa yg balik sepanjang majlis berlangsung , gara2 slot bersama Ustaz Muliadi .. Motivator yg paling best setakat ni .. memang aku salute dekat ustaz ni .. Alhamdullilah moga apa yg telah aku rancang dan susun tahun ni akan berjalan dengan lancar moga Allah akan merestui apa yg aku usahakan ni.. moga aku dapat memikul amanah ini dengan jayanya... di bahu ini tergalas misi dan visi sek.. Insya Allah.

No comments:

Post a Comment