Sunday, February 19, 2012

Mau Main2 Ye????

aduhai encik laptop nak main2 dgn saya petang ni ...
minggu lepas dia main2 jugak siap kena format balik .. melayang RM40 di saat2 genting mcm ni .. time tu jugaklah cikgu2 mintak macam2 program thn 6 nak dimasukkan dlm buku program mesy agong Pibg .. antar laptop kat juruteknik sek hari isnin , hari khamis baru siap .. da antar pulak timbul lak penyakit baru bila nak buka certain file confirm tetiba dia shutdown sendiri .. aduhai .. mencabar sungguh .. sabarlah incik laptop jgn duga saya mcm ni ..

ari ni lak tetiba tak bole nak print pulak .. padahal da install da printer .. msg si niza konon nak email kat dia pasal nk antar sign GB esok .. dia dgn pantas kata nak datang umah .. nk check installer .. aduhai terasa lak da menyusahkan org .. yelah nak masuk bistari perdana ni bukannya dekat .. rasa happy pasal ada rakan yg sudi membantu ..ntah mcmana si Naz mengodek .. akhirnya da bole print .. cuma scanner je tak bole guna.. takpelah zaman saya nk scan sana sini da berakhir .. yg penting encik printer bole saya guna utk print dan fotostat sudah ..


aduhai disebabkan laptop dan printer mau tak tido malam saya dibuatnya ..

petang ni berjaya menyiapkan 3 surat dan 1 kertas kerja .. ada beberapa kertas kerja yang tak siap lagi .. dah takde idea nak buat ni .. tapi semua ni kena siap sebelum saya start bercuti .. aduhai sempat tak ni .. 6 mac budak da pekse .. mana nak pikir nak buat ulangkaji .. mana nak pikir fail pengurusan yg tak siap lagi.. mana nak pikir bab kenduri yg tak buat satu apa pun ... 7 mac tu jugak aku bermula bercuti .. nasib baik kawan ada yang sudi gantikan 2 kelas saya utk kelas tambahan cuti sekolah nanti ... GB da sound pas cuti kawin ni kena fokus pada keje .. klu keputusan Upsr 2012 meningkat , maka saya akan dilepaskan utk berpindah ke pahang .. Ya Allah .. makbulkan lah permintaan hambamu ini!!....

bab persiapan kawin nasib baik ada mak dan kakak serta abg di kampung .. dan penyokong kuat Puan Sharifah Nurhidayu lah .. klu takde mereka tak taulah mcmana...syukur alhamdulilah .. terima kasih utk diorg suma..

ramai yg bertanya ..


1) da siap persiapan kawin???...

2) apa perasaan nak kawin ??>..




Jawapan saya :

1) PERSIAPAN KAWIN ??... SY BUAT MANA YG SEMPAT JE...



2) SAYA MASIH TAKDE PERASAAN SKRG ..


hahaha... macam tak normal je kan ???....

No comments:

Post a Comment