Tuesday, October 25, 2011

Melayang2



semalam g hantar keta servis, disebabkan hari sabtu da g tanya berapa so ari ni tak tanya lagilah .. cina tu cakap timing belt rm 180..so klu masuk labour charge pun dlm rm220 jelah ..aku pun terus antar keta, cina tu pun tau aku nak tukar timing belt dia pun tak tanya apa lagi da.. dekat sejam jugaklah aku menunggu. bila siap je aku pun g bayar sekali cina tu bagitau suma sekali rm300.. telan air liur dibuatnya ... errmmmmm...apa hal mahal sgt ni (dalam ati jelah,mulut tak terkata) terus bayar n balik umah ..

bila sampai umah baru msg en xyz... tak pasai kena marah ..dia ckp nape tak tanya cina tu ..aduhai masa tu tak terkata dibuatnya .. itulah klu pompuan yg pergi ke bengkel ... nak buat mcmana redha jelah .. mende nak berlaku .. tp mlm tadi abg aku ckp kira oklah rega tu.. nak sedapkan ati terima jelah ..

moral of the story pasni klu nak antar keta ke bengkel pergilah bersama2 dgn org yg arif tentang mende ni .. aku punyalah berhati2 .. siap g tanya dulu .. tp mcm tu jugak jadinya.. aduhai!

No comments:

Post a Comment