Sunday, May 8, 2011

Saya Sudah Sihat!

alhamdulillah hari ni aku da mula sihat
pagi tadi kol 7.30 masa nak kuar g tuisyen kepala pening2 lagi
sekali sampai je kat kelas terus rasa bersemangat .. haha.. yelah sesangat
sebenarnya aku terpaksa ganti si Fariz hari ni
selalunya kelas aku kol 8 sampai 9 je
ari ni terpaksa cover dia sampai pukul 10
last minit dia bgtau
tu pun lepas aku call dia tanya katne
sekali member kat melaka antor budak bowling
la pulak .. ingat dia da balik
tp takpe jugak .. minggu depan dia ambik kelas aku pulak

jadi minggu depan bolelah suruh mr xyz datang
pasang grill bahagian atas ni tak siap2 lagi
tuan rumah da 2,3 kali call
macam tak percaya lak dia kat kitaorg
sambil pasang grill mr xyz kata nak g beli sesuatu
sempena bulan 6 nanti
hahah.. apa ye??.. entahlah
den ikutkan aje

tapi kn dia tu cakap je nk dtg sampai masa
idak datangnya
asyik keje je
bila ditanya.
jawapan dia .. nanti mak,kakak dan abg aku tak percaya kat dia,klu dia tak rajin keje
errrmmm.. logik dak alasan dia???
logik jugak kot!

apa2 pun aku doakan dia selamat sentiasa!
Insya Allah!

No comments:

Post a Comment