Wednesday, May 18, 2011

Random

Sambutan Hari Guru
Sambutan kali ni tak semeriah seperti tahun2 lepas, acaranya biasa2 je.. tahun ni aku pun tak masuk acara sukaneka .. bukan apa penat tiap2 tahun melompat , thn ni aku tarik kerusi dok depan bilik kesihatan bergossip ngan akak2 senior sambil makan cup cakes yg budak2 bagi .. hehehe... diorg suma pelik selalunya memang payah nak nampak muka.. yelah selalu mana ada Niza Sani situlah adanya aku .. tahun ni den da malas , bagi peluang kat cikgu muda2 .. almaklumlah den cikgu senior .. heehhee senior le sagt weh baru masuk 3 tahun pun ...

tahun ni hadiah tak le banyak tahun lepas .. biasalah klu ajar thn 6 memang payahlah nak dapat .. cikgu pun bukan nak hadiah sgt pun asalkn korang rajin dan dengar cakap cikgu, cikgu da bole senyum sampai ke telinga ...

tp yg paling terharu , ada beberapa org budak 6C4 thn lepas yg bagi hadiah dan call aku wish Selamat Hari Guru .. alhamdulilah walaupun diorg da form 1 tapi masih ingt lagi pada cikgu .. terharu rasanya .. dan satu lagi budak2 thn 5 yg pernah aku ajar masa diorg thn 3 2009 pun ada yg cari aku bagi hadiah .. terharu!!...

apa2 pun cikgu tak mengharapkan hadiah pun ... cukuplah dengan ucapan dan doakan kesihatan,kesenangan , kebahagian dan kegembiraan cikgu!!


Jalan2 Melaka

Sempena cuti Wesak semalam , aku sempat meneman Niza pergi ke Melaka.. naik keta dia , klu naik keta aku memang aku pikir banyak kali nak drive .. g survey souveniar utk lawatan tahun 5 bulan 7 nanti .. tak jalan g mana pun g dataran pahlawan je .. tak sampai sejam pun kat melaka .. pastu balik .. kitaorg amik masa 6 jam dlm keta utk pergi dan balik dari melaka .. fuyooo mau patah pinggang tambah lak ngan cuaca yg panas .. pasal tu le mlm tadi belum pukul 9 aku da selamat tutup mata .. penat!!! .. nasib baik hari ni larat g sek .. hehehe...

No comments:

Post a Comment