Thursday, October 18, 2012

Cik Ti Oh Cik Ti!!!!









baru selesai mengemop satu rumah dgn clorox gara2 cik ti dtg bertandang ... eeeeeiiiii aku memang geli dgn cik ti.. perasan kehadiran cik ti minggu lepas bila aku tarik kertas yg jatuh belakang bekas simpan barang sekali dia melompat ..apa lagi menjerit sakan aku ..hehe...

rasanya cik ti ni dtg berkunjung masa aku g tganu ari tu .. mayb dia masuk ikut lubang toilet kt bawah ni.. aduhai mcm mana le aku nak buat nk mhalau cik ti ni ..

ari ni memang kena berkemas siap2 sebab esok da berangkat ke mersing 3 hari utk perkhemahan murid thn 6.. takut cik ti bermaharaja lela.. pas balik camping nanti operasi pembersihan sekali lagi .. memang kena buang buku2 yg melambak tu ..klu tak nanti lagi payah .. sambil tu berkemas2 lah jugak standby mana tau aku dapat pindah muar nanti kan .. hehe.. harapan setinggi gunung .. mana tau kan ada rezeki aku kan .. cukuplah 4 tahun kat pasir gudang ni..

No comments:

Post a Comment