Thursday, August 2, 2012

Hoorayyyy..

alhamdulilah lega rasa bila dapat tau 17 Ogos dapat cuti berganti utk hari raya .. rasa macam da lama sekolah ..tambah pulak makin dekat UPSR makin banyak le mende kena settled .. penat nk kejar mcm2 perkara .. risau pun ada.. berat rasa hati nak lepaskan budak masuk dewan pekse...

raya tahun ni tak tau lagi turn mana .. rasanya mcm beraya di rumah ibu mertua je .. sian mak aku .. walaupun dia kata takpelah raya sana dulu .. tp dlm hati aku tau confirm dia sedih .. yelah first time aku takde di pagi raya .. sian le mak aku nak menyediakan juadah raya , nak mengemas rumah dll lagi ... tapi nak buat mcm mana kan
tapi takpe .. petang raya pertama atau pagi raya ke dua aku akan pastikan aku da ada kat kg .. hehe.. baru adil kan ..

balik sek tadi terus g kota tinggi .. g ngan aida, niza dan kak shidah .. mula2 cadang nak teman diorg je .. tapi udah namanya perempuan .. terbeli jugak sehelai baju .. huhu.. iye je aku ckp kat incik suami nak jalan2 je.. mana boleh tahan baju cantik2 banget .. hehe..

sampai kota masai pukul 4.30 .. da penat gila jadi terus le g bazaar ramadhan utk kali pertama.. beli air tebu yg berharga 6 hingget, rojak ngan murtabak .. air tebu yg mahal tu je yg bestnya .. rojak totally out .. murtabak tak tau lagi .. tak sia2 aku tak g bazaar selama ni .. klu tak buat mgabiskan duit aku jekan ..

incik suami balik malam ni , nampak gaya incik suami makan nasi grg jelah sahur nanti ,
isterinya sudah malas nak memasak .. nasib baik lah dia jenis tak kisah .. selamat aku ..hehe..


oklah mau siapkan lesson plan .. esok ari jumaat nak kena antar buku .. sabtu lak ada kelas tambahan , bbm tak siap lagi .. aduhai!!!

No comments:

Post a Comment