Sunday, February 13, 2011

Busan

melewati hari ahad dengan penuh kebosanan.. aktiviti sy bermula dengan

1) tido - pas solat terus sambung tido kerana kepala terlalu berat utk diangkat, nape aku ni weh tak sihat2 lagi .. : (

2) bgn tido

3) turun bawak grg nugget n bancuh milo

4) bfast bersama cik hsemate

5) masak utk thari - masak awal pasal tak suka bdn berlengas pas memasak,pastu kena mandi semula.. i malas nak mandi banyak kali klu dok kat umah .. hehehe

6) sapu sampah- sapu ruang tamu, sapu dapur, sapu bilik .. awatlah byk sampah umah aku ni, wahai cik hsemate cik tidak menyapu ke time cuti ari tu??? gggrrr..

7) mandi

8) lipat kain - keje yg paling aku tak suka nak buat tp terpaksa tabahkan ati pasal baju da berbakul2 tak berlipat .. agak2 ada tak mesin lipat kain???.. aduhai malasnya aku nak lipat kainn ni!!!

9) buka fb ngan bc blog2 yg aku suka .. makin bertambah sakit kepala aku .. hehehe

10) perut sudah lapar, jd sy harus makan utk membesarkan bdn hehehe.. menu ari ni kari ikan ngan sayur campur je .. rasa mcm tak berselera tp abis gak satu pinggan.. issshhh mana le bdn tak bertambah gumuk kan???.. huhu..

11) tengok melodi tp tiba rasa teramat busan .. ntah hape2 punya cite

12) naik atas lalu melandingkan bdn.. dan tanpa disedari sy tertido..wakakaka

13) selepas sejam lebih sy dengan tidak sengaja utk tido sy pun bgn , bila bgn je kepala makin berat.. huhu.. nape ni??

14) telah menelan sebiji panadol activ fast .. mintak2 le ok

15) skrg apa yg harus sy lakukan ???.... errrmmmm busannya ... cik hsemate sy kuar ngan member chatting dia.. berani benar diakan , kali ke 2 dia kuar ngan budak tu ..
malas nak tegur malas nak larang .. kang ditegur marah aku lak kan .. lantak dialah harap berjumpa jalan pulang .. huhu...

16) harus turun ke bawah ... ada keje yg tak siap lagi ,, basuh kain dan yg plg penting cikgu azilah itu kertas latihan dan buku sudah banyak tak bertanda.. uwwaaaaa.. malasnya .. tp kena siapkan jugak pasal budak2 nak pekse gerak gempur ari rabu ni...

eerrmmmm... alangkah busannya idup aku kan ????

No comments:

Post a Comment