Monday, October 11, 2010

Selamat Bertunang Cik Sharifah Nurhidayu

semalam selamat segalanya ...
dengan penuh rasa sedih dan terkilan aku rasa bahagia ..
sedih dan terkilan kerana aku tiada di sana..
dlm hati hanya tuhan yg tahu apa yg kurasa..
klu aku dikurniakan sepasang sayap ..
aku akan terbang ke sana..
namun apakan daya ..


rasa bahagia .. kerana insan yg aku sayang bakal jadi milik org
selepas ni terpaksa berkongsi segalanya..

rasa sedih .. kerana insan yg pernah berada di dalam dukungan di dalam pelukan
satu ketika dulu .. bakal mempunyai kehidupan nya sendiri tidak lama lagi ..

sedih ... pergilah jauh2..
harap hubungan yg telah terjalin akan berkekalan hingga ke akhir hayat .. amin..

walaupun aku takde .. tp aku tetap sentiasa mendoakan yg terbaik utknya ..

hari ni melangkah ke sek dengan rasa hati yg berbelah..
penyakit asyik menyerang .. bilalah nak sihat ni ..

demam camping tak abis lagi ..
minggu depan demam lawatan pulak ..
cepatlah akhir tahun ..
da tak sabar da ni ...

1 comment: