Thursday, July 1, 2010

Arrrrrrrrggggggghhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!


aduhhhh migrain aku menyerang kembali. ni angkara aku mengamuk dlm kelas tadilah.. ati punyalah marah sampai tak sedar je tangan naik ke muka.. tensen sgt2 rasanya.. pertama kali dlm sejarah hidup aku ni tapak tangan naik ke muka.. klu le tak sabar memang nahaslah budak tu.. aku da mcm nak putus asa utk lalui suma ini.. apsal lah budak2 ni tak nak berubah.. budak ni memang btol2 mencabar kesabaran aku .. keje aku bagi since jumaat sampai ari ni tak antar2 lagi , semalam siap aku da denda dia berdiri kat luar .. bole lagi ari ni dia buat muka seposen ckp tak siap.. kan tak pasai2 penampar aku naik ke muka.. tengah hari td budak tu da panas bdn dia demam.. hah tak pasai2 jadi mcm tu.. .. pasni terima jelah apa tindakan yg aku bakal kena pasal masa aku mengamuk td GB lalu .. lantak lah .. pasni aku kena tukar ke apa ke.. aku tak peduli dah.. arrrgghhhhhhh

No comments:

Post a Comment