Friday, May 24, 2013

Burger Bakar Abang Burn




p.s : gambar ehsan en google ..

ari ni 3 blog aku baca citer pasai burger bakar abang burn ... meleleh air liur dibuatnya .. da alang2 nak g kl ni apa lagi confirm tak lepaskan peluang .. tak tau sapelah yg jadi mangsa kena antor aku ke sana .. bukan selalu kan ..

2 minggu lepas g burger bakar kat BP Walk .. ingatkan happening  mcm kat JB sekali mengecewakan .. mungkin time tu da lewat ..jadi semua da abis . lagi satu stall biasa je .. burger pun dia masak mcm burger biasa tu je .. tak sama macam kat JB ari tu ... kat JB ari tu siap terbakor berasap lagi .. 

beria mengajak suami ku ke sini .. dok promote macam2 .. konon macam best sangat ,, tapi tak sangkalah pulak mcm tu rupanya .. dah le jauh jugak nak ke bandar Batu Pahat tu .. last2 balik rumah nasi jugak dicari ...

tapi kali ni harap tak mengecewakan lah ye....


2 comments:

  1. hi......cakap pasal burger bakar abang burn nih saya baru jer pegi makan kat jajahan johor bahru. Lazat dan cepat service!Pics pun baru jer upload dalam blog so bila senang tu jenguk la yer di http://www.blogmakanbest.blogspot.com topik pasal makan, makan dan makan di JOHOR hehe…takde topik lain
    dan....kalu minat tu follow la yer blog saya TQ

    ReplyDelete
  2. hi .. da tercapai hasrat saya .. makan di burger bakar di ampang .. terima kasih singgah di sini ..

    Blog encik sangat hebat .. tahniah .. terima kasih kerana berkongsi ..tak dapat nak pergi pun takpe ..tumpang tengok gambar pun dah kira berbaloi..

    ReplyDelete