Saturday, May 29, 2010

HoHo Jgn Risaulah Weh!!

.jangan mengharapkan kasih orang yang bukan milik kita ...manusia kekadang tidak menghargai apa yang ada tapi sering mencari kasih yang tak pasti sejauh mana.. adakah pasti atau tidak...kita sering melihat indah...membuatkan hati berbunga...ingin selalu berkongsi...tanpa menilai bibit kehancuran yang bakal kita singk...irkan ...sedangkan kebahagian yang kita kecapi...sudah ada didepan mata... ~ Petikan dr Wall Tuan Empunya Hati Yg Jeles ~



hahaha.. kelakar pulak bila dengar citer ni, patut pun masa aku baca status si tuan punya wall ni aku rasa lain macam .. hahaha.. tak sangka weh kejelesan dia pada aku masih lagi ada padahal dia da berkawin pun ngan mamat tu siap da dapat sorag anak lagi ..

mcmana aku tau dia jeles???
taulah da sang suaminya bgtau aku.. dia ckp wife dia jeles bila baca comment aku yg ada kat wall dia.. alahai nak jeles apa weh .. aku bkn nya tulih ayat2 jiwang ke.. aku tulih cam org lain tulih gak .. ntah tang frasa mana yg aku tulih bole membuatkan dia jeles.. kawan aku ni siap sound aku lagi .. dia ckp pasni klu nak tulis apa2 kat wall aku ko tulis ayat2 brutal skit.. hek eleh!ko tak payah nak pesan apa2 kat aku weh ,aku memang malas da nak jenguk wall ko ..

ko punya pasal le ni.. ari2 jenguk wall aku .. siap2 leave comment kat gambar2 aku .. hahaha..
kan bini mu da jeles... hehe.. aku tak tau .. aku tak masuk campur...

itu citer 5,6 tahun da berlalu .. klu lah aku nak rasanya aku kot yg kawin ngan budak tu bukan dia.. disebabkan aku ni bkn jenis tak mau kacau hak org pasal tu le tak jadi..

pleaselah .. jgnlah jeles sgt .. aku ngan hubby ko tu takde apa2 pun .. jgn le risau sgt ...

p.s : klu le tau kitorg selalu ngeteh kat karak mau meletus perang dunia kan ???... huhu...

2 comments:

  1. sape sape? alaa u ni suke tanak citer kat i tau! i teka boley? yg suke kutuk org blkg umah ida tu ke? mr a?

    ReplyDelete
  2. i tak payah citer .. suma citer u tau .. hahaha... btol le tu .. risau sgt wife dia weh.
    koi ni bole pikir lagi ..huhu..

    ReplyDelete