Sunday, May 23, 2010

Akhirnya..

jawapan yg aku tunggu2 selama ini da terbentang di depan mata
apa yg aku bayangkan suda menjadi realiti
senang mulut ko nak mintak maaf atas apa yg terjadi kan, bkn nak simpan dendam, bkn nak menunding jari , tp aku nak pasni ko berhati2.. Allah mengurniakan otak kita berpikir jd gunakan lah sebaik mungkin..tak pasal2 jugaklah aku pun da terlibat sama apa yg ko rancang kan selama ni.. bodohnya aku !!!!!!!

aku tak bole salahkan dia
aku tak bole salahkan sesiapa
skrg da jelas dan nyata
kesalahan ini akan aku pikul utk selama2nya..

lega rasa hati kerana aku tak payah nak berpura
lega rasa hati kerana aku tak perlu lagi berendam air mata
lega rasa hati kerana hati aku tak perlu gundah gulana

moga episod mendung dan suram ni akan berakhir...

No comments:

Post a Comment