Sunday, April 18, 2010

iNilah bUdak2nya..


yg menceriakan idup aku 5 hari seminggu
zulfah,ain,akmal,izati,najwa,eliani dan lain2..
keleteh diorg mhiburkan hati aku tetiap ari,mana taknya masuk kelas diorg 12 waktu seminggu, nak tak nak budak2 ni terpaksalah menerima aku sbg cikgunya.. huhu..

tp yg paling aku suka ngan diorg ni, mulut mereka teramat le petahnya terutama si eliani .. bdn kecik tp mulut..masya allah.. klu ngan diorg bg keje tak pernah tak siap terutama budak2 pompuannya lah .. aku baru 5 minit berundur dr papan hitam da ada yg antar buku ... huhu.. cikgu tak dpt nak bernafas, kena sediakan byk latihan hari2..

last friday, ada dikalangan budak2 ni mbuat special request, aku tdengar pun nak tergelak ..huhu... ada ke patut diorg bole mintak aku jd UMMI diorg .. diorg ckp kat umah diorg da ada ibu , klu kt sek diorg nak aku jd ibu diorg ..hahah.. diorg kata diorg sayang sgt kat aku ... sedey plak bila dengar , tak sangka aku ni ada tempat gak dlm hati diorg ..

takpelah tak de anak sendiri , dpt bermanja ngan anak2 murid pun jadilah ... moral of the story: cepat2lah kawin ye cikgu... tak kan tak paham2 lagi maksud budak2 tu .. ahaks..

No comments:

Post a Comment