Monday, April 19, 2010

EEEeeeeiiiii tak sukanya!!!!

ada org bole tolong tak?
tolong apa?
ala tolonglah ...

huhu.. bole tolong aku supaya berenti membebel dlm kelas.. hahaha,.. jgn tak percaya?..penyakit membebel ni da semakin serius dr ari ke ari ... kemana tak tumpahnya kuah gulai masam klu tak ke dalam pinggan.. ahaks...

ari ni sekian kalinya aku membebel lagi , hati tak leh tahan weh .. bila berdepan ngan budak2 kelas aku yg masih lagi tak sedar2 yg pekse UPSR hanya tinggal 5 bln lagi .. perangai yg tak berubah since january sampai le skrg ... ngan keje masih lagi ada tak siap .. gggrrrrr.. geram sgt nasib baik bkn anak aku ..klu anak aku memang nahaslah ... huhu...

itulah susahnya lah , seingat aku dulu masa kecik2 aku degil jugak, malas gak .. tp tak le tahap gaban mcm diorg ni ... agak2 apa lah caranya utk aku mengubah sikap diorg ni....hrrrrmmmmmm.....

No comments:

Post a Comment