Wednesday, May 16, 2012

Selamat Hari Guru

Selamat Hari Guru utk semua guru2 yang pernah mendidikku .. dari zaman baru hendak mengenal abc di SK Kuala Kaung , bertatih ke alam menengah di SMK Datuk Bahahaman dan SMK Abu Bakar Temerloh .. dan juga zaman akhir remaja di Universiti Putra Malaysia ... dan tidak kusangka aku terjun ke dunia pendidikan dan aku mengorak langkah pertama di Maktab Perguruan Tengku Ampuan Afzan ... diam tak diam sudah masuk tahun ke empat aku bergelar seorang GURU...

besar benar pengorbanan seorg guru .. tanpa guru tidak akan lahirlah golongan cerdik pandai di dunia ini ... aku bangga bergelar GURU ... walaupun penat dan letih utk mendidik anak bangsa tetapi kepuasaan yg aku dapat sukar utk diungkapkan dengan kata2...

moga aku diberi kan kekuatan utk mengalas amanah ini ... akan kujadikan didikan guru2 ku dahulu sebagai satu inspirasi .. semangat mereka ketika mendidik aku satu ketika dahulu menjadi pendorong dan penguat utk aku melangkah dgn lebih jauh lagi .


TERIMA KASIH CIKGU!

No comments:

Post a Comment