Friday, August 19, 2011

Ustaz Rock Kembali Lagi!

wah saya suka! saya suka!
hari ni ada last program motivasi untuk murid tahun 6 menjelang UPSR .. Ustaz Muliadi dijemput sekali lagi ... wah bestnya ..aku melekat di dewan dr pukul 8.00 sampai ke 12 kat dewan memantau budak2 sesi pertama agak suram penerimaan diorg biasalah kelas belakang . sesi kedua baru menyeronokkan ... Harap2 apa yg dinasihatkan oleh ustaz tu kan akan melekat dlm minda budak2 .. Insya Allah ..

aku kagum dengan cara ustaz ni handle aktiviti td.. kali ni budak2 tak nangis2 lagi .. kebanyakkan aktiviti nya very fun .. dlm gelak ketawa begitu keras sindiran .. satu hari aku bercita2 nak jadi mcm tu jugak .. tp tak taulah bila .. planning nak sambung belajar terpaksa ditangguhkan dulu .. kena kumput duit, kumpul tenaga dan bulatkan tekad sebelum memegang buku kembali .. moga Allah permudahkan urusanku.. Amin!

No comments:

Post a Comment