Friday, July 15, 2011

15-07-2011

selamat hari lahir ..hehehe..den udah tuo .. takpe itu cuma angka .. yg penting den maintain comei .. wakakaka... takde istimewa pun meraikan hari kelahiran tahun ni .. tak excited macm zaman keje kat City-Link dulu .. pasal2 dulu tau tiap kali besday aku mesti makan besar .. abg2 sales kat BDD mesti akan organize sesuatu .. terharu weh .. siap tempah restoren lagi tu .. ermmm seronoknya zaman dulu2kan ... tapi takpelah pengalaman itu sudah pun dilalui dan akan sentiasa kekal di lipatan memori ..

sambutan dimulakan dengan ucapan drp puan sharifah nurhidayu pada pukul 11.00 mlm , time tu saya pun da menarik selimut .. hehehe... tiap2 tahun dia jadi org pertama wish kat saya .. pasal tu saya sayang dia lebih :p ... hahaha....

sampai sek pulak saya disajikan dengan spagetti istimewa drp Rohaniza Sullah , alhamdulilah rezeki drp Allah .. selepas tu ada majlis bacaan Yassin dan sambutan Israk Mikraj.. alhamdulilah ... moga aku mendapat sedikit tempias drpd majlis yg berlangsung tadi ...

ari ni hari lahir saya diraikan dengan cara saya menanda buku tanpa henti2.. hehehe... dah rasa nk patah pinggang den nihah .. kena buat keje pantas .. tak bole peram buku budak lama dekat2 nak pekse ni ...

esok .. murid2 saya tahun lepas nak datang ke sek .. tunggu saya sampai abis kelas tambahan pastu nak g JJ tengok Harry Potter .. katanya nak belanja cikgu .. hahaha.. ye ye je diorg kan ...

semoga tahun ni akan memberi seribu kebahagian , kegembiraan, kesejahteraan , kesihatan dan kesenangan pada aku ..

selama aku hidup aku bahagia dengan apa yg aku ada :

aku ada keluarga yg begitu supportive ... yg kenal siapa aku sebenarnya ...
ada kawan2 yg sentiasa berada di samping aku susah dan senang
aku ada anak2 murid yg sentiasa menceriakan dan mengharu birukan hidup aku ..
hehehe..
itulah asam garam kehidupan

Dan yg paling utama :


Terima kasih kepada Allah di atas kenikmatan yg dikurniakan, dipinjamkan nyawa utk aku terus bernafas bi bumi ini ... Alhamdullilah ..

No comments:

Post a Comment