Saturday, February 19, 2011

akukah yang bersalah???

tragedi di malam jumaat ..cian cik hsemate tak pasal2 kena tido dlm keta satu malam, moral of the story klu nk g berdating bole, aku tak kisah pun tapi agak le timing nak balik tu.. nasib cik hsemate aku tak baik pasal dpt hsemate yg mcm aku ni , terlalu mementingkan keselamatan .. yelah aku da terkena pun .. kejadian pecah masuk umah lama dulu mmg sampai skrg tak leh lupa . so pasal tahap berhati2 aku udah berada di paras yg paling tinggi, aku tak perasan lak aku telah selak kunci dr dalam .. kol 12.30 mlm baru sampai umah tetiba nk buka pintu takleh masuk ... huhu.. mintak mahap lah ye ..
nak call bateri kong katanya .. aku pulak bila bgn pagi cuak gile bila tengok bilik cik hsemate kosong .. menyesal gila2 tak msg dia sblm tido pasal aku pikir malas nak tanya takut nanti aku nk control dia lak .. so klu aku risau tahap berlebihan pasti ada sesuatu yg akan terjadi ..

kepada cik hsemate , klu cik hsemate demam silalah berehat di rumah ye, jgnlah sampai ke danga bay sana mencari ubatnya ... disebabkan ke danga bay sampai lewat mlm cik hsemate aku terlantar tido kat bwh pas balik sek semalam .. demam semula...huhu.. aku mintak mahap sekali lagi!

No comments:

Post a Comment